ECHIPIER

 


Echipier – Hotel My Continental Sibiu

 

DESCRIERE

Efectuează aranjarea mobilierului (mese și scaune) în sălile de conferință conform aranjamentului agreat, precum și curățenia și întreținerea zonelor aferente sălilor de conferință și grupurile sanitare de pe lânga sălile de conferință;

Efectuează curățenia și întreținerea spațiilor hotelului cum ar fi: zona recepției, toaletele aferente, coridoare, scările oaspeților, zona de birouri;

Asigură curățenia, întreținerea și amenajarea spațiilor comune interioare și exterioare; Predă guvernantei sau recepției, obiectele uitate de către clienți în spațiile comune aflate în sectorul ei/lui de activitate;

Verifică funcționalitatea echipamentelor aflate în zona sa de activitate raportând defecțiunile;

Asigură păstrarea în bune condiții și folosirea corespunzătoare a materialelor de curățenie, a consumabilelor și a echipamentului de lucru;

Se ocupă de realizarea sarcinilor alocate în perioada de renovare și de manipularea echipamentelor necesare desfășurării activității.

Beneficii: Salariu fix; Tichete de masa; Decont transport; Abonament medical.

Informatii la telefon 0758 238 792.