Echipier – Hotel My
Continental Sibiu
DESCRIERE
Efectuează aranjarea mobilierului (mese și scaune) în
sălile de conferință conform aranjamentului agreat, precum și curățenia și
întreținerea zonelor aferente sălilor de conferință și grupurile sanitare de pe
lânga sălile de conferință;
Efectuează curățenia și întreținerea spațiilor hotelului
cum ar fi: zona recepției, toaletele aferente, coridoare, scările oaspeților,
zona de birouri;
Asigură curățenia, întreținerea și amenajarea spațiilor
comune interioare și exterioare; Predă guvernantei sau recepției, obiectele
uitate de către clienți în spațiile comune aflate în sectorul ei/lui de
activitate;
Verifică funcționalitatea echipamentelor aflate în zona sa
de activitate raportând defecțiunile;
Asigură păstrarea în bune condiții și folosirea
corespunzătoare a materialelor de curățenie, a consumabilelor și a
echipamentului de lucru;
Se ocupă de realizarea sarcinilor alocate în perioada de
renovare și de manipularea echipamentelor necesare desfășurării activității.
Beneficii: Salariu fix; Tichete de masa; Decont transport;
Abonament medical.
Informatii la telefon 0758 238 792.