Cerințe privind experiența:
Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar (experiență în vânzarea de utilități sau instalații de preferat).
Studii superioare tehnice.
Responsabilități:
• Răspunde de realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual,
• Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți,
• Administrează prin time management eficient vizitele la clienți,
• Promovează toate produsele deținute în portofoliu Vestra către toți clienții din zona arondată,
• Urmărește statusul ofertelor și asigură transformarea lor în contract,
• Coordonează zona pe care o are în subordine ca pe un centru de profit,
• Solicită informații de la clienți în ceea ce privește obiectivul care este de interes pentru Vestra Industry
• Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a Companiei,
• Se asigură de vizitarea unui număr dat de clienți potențiali per săptămână,
• Efectuează periodic vizite la clienți în vederea obținerii de feedback în urma vizitelor sale, a prezentării produselor și a ofertelor,
• Redactează rapoarte de activitate atât în CRM cât și pe orice alt suport solicitat, în termenul cerut și garantând acuratețea datelor furnizate,
• Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor conform Target în zona sa de responsabilitate,
• Dezvoltă relațiile cu clienții actuali,
• Identifică noi clienți în aria de responsabilitate și se implică în negocierea termenilor contractuali în vederea contractelor cu clienții,
• Prezintă, promovează și vinde produsele societății,
• Se ocupă de întocmirea și încheierea contractelor de vânzare în condiții avantajoase pentru firmă,
• Oferă servicii de asistență post-vânzare,
• Oferă consultanță tehnică de specialitate clienților existenți și celor potențiali,
• Negociază prețurile pentru produsele livrate și stabilește împreună cu clienții modalitățile de plată și de livrare,
• Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare,
• Se preocupă permanent de nivelul de satisfacție al clienților.
Beneficii:
• Asigurare privată de sănătate
• Abonament 7Card
• Abonament Bookster
• Zile suplimentare de concediu
• Prime de sărbători
• Acces la toate evenimentele organizate de către companie
• Card business
• Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor